Dr. Öğr. Üyesi
MERVE CANBELDEK EROL
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-3100-2220Eğitim Bilgileri
-
2015 - 2020 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2012 - 2015 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2008 - 2012 Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Okul Öncesi Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2024 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2013 - 2024 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2012 - 2013
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Öğretmen
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
The Relationship Between Attitude Towards STEM Education, Self-Efficacy in STEM Education, and Constructivist Beliefs of Early Childhood Teachers
Journal for STEM Education Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Ebeveynlerin Pandemi Sürecinde Dijital Ebeveynliğe Yönelik Deneyimleri
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Babaların Çocuklarına Yönelik Algısı: İlk Babalık Deneyimleri
Sosyal Politika Çalışmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Exploring the effects of “productive children: coding and robotics education program” in early childhood education
Education and Information Technologies
Özgün Makale Uluslararası
-
Ev Merkezli Diyaloğa Dayalı Okumanın 4-5 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimine Olan Etkileri
GEFAD
Özgün Makale Ulusal
-
Erken Çocukluk Eğitiminde Ölçme ve değerlendirme
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Özgün Makale Ulusal
-
Ev Merkezli Diyaloğa Dayalı Okumanın 4-5 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimine Olan Etkileri
GEFAD
Özgün Makale Uluslararası
-
Ev Merkezli Diyaloğa Dayalı Okumanın 4-5 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimine Olan Etkileri
gazi üniversitesi Eğitim FAKÜLTESİ
Özgün Makale Uluslararası
-
Ev Merkezli Diyaloğa Dayalı Okumanın 4-5 Yaş Çocuklarının Dil Gelişimine Olan Etkileri
gazi üniversitesi eğitim fakültesi dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effects of Early Childhood Classroom Size and Duration on Development of Children
EJER
Özgün Makale Uluslararası
-
Anne baba öğretmen görüşlerine göre küçük çocukların olumlu sosyal davranışları ve anne baba çocuk olumlu sosyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Okul öncesi eğitim kurumlarında kalite ile çocukların gelişim düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Anne-baba-öğretmen görüşlerine göre küçük çocukların olumlu sosyal davranışları ve anne-baba-çocuk olumlu sosyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Okul öncesi eğitim kurumlarının yapısal ve işlevsel kalitelerinin incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Erken Çocukluk STEM Öğretmeninin Özelikleri: Ölçek Geliştirme Çalışması
IX. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Erken Çocukluk STEM Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
III. Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu (ISASEC)
Özet bildiri Uluslararası
-
Erken Çocuklukta Kapsayıcı STEM Eğitimi: Araştırmalarda Eğilimler
2. Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi (EMAK)
Özet bildiri Ulusal
-
Early Childhood Teachers' STEM Education Planning and Implementation Experiences
MaTE International Congress 2022
Özet bildiri Uluslararası
-
Erken çocukluk döneminde çocuğun ticarileştirilmesi üzerine bir inceleme
Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
COVİD-19 Pandemisinde 3-6 Yaş Çocuk ve Ebeveyn Etkinliklerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
4-5 Yaş Çocukların Gözünden Okul Kalitesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress (EJER 2018)
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul öncesi eğitim kurum kalitesi çocukların saldırgan davranışlarını etkiler mi?
IVth International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Özet bildiri Uluslararası
-
The Examination of Liking Children Tendencies of Preschool Teacher Candidates in Terms of Several Variables (Pamukkale University Sample)
3rd International Conference on Social Sciences and Research (ICSER)
Özet bildiri Uluslararası
-
Oyun zamanında çocukların geleneksel ve dijital oyun tercihleri: oyun temelli değerlendirme
5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul öncesi eğitim kurumlarının sınıf mevcutları ve eğitim süreleri ile okul öncesi dönem çocukların sosyal davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
International Conference on New Horizons in Education (INTE)
Özet bildiri Uluslararası
-
Beyin araştırmalarının erken çocukluk eğitimine yansımaları
International Conference on New Horizons in Education (INTE)
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul öncesi eğitim kurumlarının sınıf mevcutları ve eğitim sürelerinin çocukların gelişimine olan etkileri
IIIrd International Eurasian Educational Research Congress (EJER)
Özet bildiri Uluslararası
-
Ev merkezli diyaloğa dayalı okumanın 4 5 yaş çocuklarının dil gelişimine olan etkileri
4. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Okul öncesi eğitim kurumlarının yapısal ve işlevsel kalitelerinin incelenmesi
3rd World Conference on Educational and Instructional Studies
Özet bildiri Uluslararası
Kitap / Kitap Bölüm
-
Erken Çocuklukta Bilim Eğitimi
Nobel Akademi Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitimi: Çocuğun Keşif Yolculuğu
Nobel Akademi Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Öğretmenden Çocuğa: Okul Öncesi Dönemde Öz-Düzenleme Becerilerini Destekleme
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
2 Oyun Bizim İşimiz: Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyunun Etkili Kullanımı (OBİ II)
Yardımcı Personel TÜBİTAK PROJESİ
-
3 Erken Çocukluk Eğitiminde Üreten Çocuklar Kodlama ve Robotik Eğitim Programının Etkilerinin İncelenmesi
Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
4 Oyun Bizim İşimiz: Erken Çocukluk Eğitiminde Dijital Oyun (OBİ)
Yardımcı Personel TÜBİTAK PROJESİ