Prof. Dr.
SÜLEYMAN BARUTÇU
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ >> İŞLETME >> ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0003-3898-0588Eğitim Bilgileri
-
1998 - 2002 Doktora
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1995 - 1997 Yüksek Lisans
Fairleigh Dickinson University {New Jersey}
İşletme
-
1991 - 1993 Lisans
ANKARA ÜNİVERSİTESİ
SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ
-
2017 - 2019 Önlisans
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Pazarlama
Mesleki Deneyim
-
2014 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
2008 - 2014 DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
2002 - 2008 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
1998 - 2002 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
-
1994 - 1998 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
-
1993 - 1994 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ AYVALIK MESLEK YÜKSEKOKULU İKTİSADİ VE İDARİ PROGRAMLAR BÖLÜMÜ
İŞLETME PR.
İdari Görevler
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Dekan Yardımcısı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
MYO/Yüksekokul Müdürü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Erasmus Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Erasmus Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Erasmus Koordinatörü
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Attitudes toward the design of Islamic mobile shopping apps in Turkey: the case of hijab clothing mobile apps from the perspective of conservative consumers
Journal of Islamic Accounting and Business Research
Özgün Makale Uluslararası
-
Innovation in Packaging Design and the Relationship between Consumer Attitude towards Upcycled Packaging Product and Purchase Intention
Journal of Research in Entrepreneurship Innovation and Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
Comparing Technology Acceptance for Electric Vehicles – A Comparative Study in Turkey and Germany
International Journal of Contemporary Economics and Administrative Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
How Does Personality And Sociodemographic Characteristics Affect Attitudes Towards Cute Products? The Case of Turkey
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretimde Dijital Dönüşüm ve Öğrencilerin Çevrimiçi Öğrenmeye Hazır Bulunuşluğu: Pandemi Döneminde Pamukkale Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
Journal of Internet Applications and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
mHealth apps design using quality function deployment
International Journal of Health Care Quality Assurance
Özgün Makale Uluslararası
-
İleri Dönüşümlü Ambalaj Tasarımlı Ürünlere Yönelik Tüketici Tutumu veSatın Alma Niyeti İlişkisi
Pamukkale Journal of Eurasian Socioeconomic Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Eğitim Kurumlarında Sosyal Medya Pazarlama Algısı: Denizli İlinde Bir Araştırma
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
A Technology Acceptance Analysis for mHealth Apps: The Case of Turkey
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
Özgün Makale Uluslararası
-
Expectations from Personal mHealth Apps through Kano’xxs Model
Internet Application and Management
Özgün Makale Uluslararası
-
From Mass to Personalized Mobile Marketing Strategies: The New Dimensions through Expert Systems
European Scientific Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Bireysel Sorumluluk ve Sosyal Sorumluluk: Öğrencilerin Bireysel Sorumluluk Algılarının Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ (SOBİDER)
Özgün Makale Uluslararası
-
The Assessment of Website Design Quality inThermal Tourism Industry: The Comparative Studyfor Turkish and German Thermal Hotels
European Scientific Journal August 2017 /SPECIAL
Özgün Makale Uluslararası
-
Duyusal Pazarlama ve Duyusal Etkileşimin Ürün Algılamalarına Etkisi: Yumuşatıcı Ürününde Bir Araştırma,
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
BİREYSEL SORUMLULUK VE SOSYAL SORUMLULUK: ÖĞRENCİLERİN BİREYSEL SORUMLULUK ALGILARININ SOSYAL SORUMLULUK KAMPANYALARINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sevimlilik Boyutlarının Derecelendirilmesi ve Sevimliliğin Satın Alma Davranışları Üzerine Etkisi: Ambalaj Tasarımı Üzerine Keşifsel Bir Araştırma
Eurasion Socioeconomic Studies
Özgün Makale Ulusal
-
KUŞAKLAR VE PAZARLAMA İLETİŞİMİ: KUŞAKLARIN DİJİTAL PAZARLAMA UNSURLARINA YÖNELİK TUTUMU (GENERATION AND MARKETING COMMUNICATION: GENERATIONS’ ATTITUDES TOWARDS DIGITAL MARKETING ELEMENTS )
The Journal of Academic Social Science Studies
Özgün Makale Ulusal
-
SEVİMLİLİK ALGISININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: DENİZLİ’DE BİR ARAŞTIRMA
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
Özgün Makale Uluslararası
-
Tüketici Davranışlarının Analizinde Kuşaklar Sosyal Medya Kullanımı Üzerinde Bir Araştırma
Pamukkale Avrasya Sosyoekonomik Çalışmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sosyal Medya Uygulamalarının Kullanım Sıklıklarına Göre Değişim Süreci Akademisyenler ve Öğrenciler Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Pamukkale İşletme ve Bilişim Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Attitudes towards the Foreign Products from Animosity Boycott and Ethnocentrism Perspectives The Case of Turkish Students
European Scientific Journal
Özgün Makale Uluslararası
-
Marka Kent Olma Yolunda Denizli
AYSİAD
Özgün Makale Ulusal
-
AN ASSESSMENT OF M CUSTOMER SATISFACTION DRIVERS AND LEVELS FROM M SHOPPING APPLICATIONS WITH KANO S MODEL
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi (MANAS Journal of Social Studies)
Özgün Makale Uluslararası
-
SEVİMLİ PAZARLAMA VE MASKOTLARIN MARKA FARKINDALIĞI MARKA BAĞLILIĞI VE MARKAYA YÖNELİK TUTUM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ KARŞILAŞTIRMALI BİR ARAŞTIRMA
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlamasi ve Sosyal Medya Pazarlamasi Etkinliğinin Ölçümü
İnternet Uygulamalari ve Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Russian and German Tourist Potential and Satisfaction in Sustainable Competitive Advantage of Alanya Destination
Tourismos: An International Multidisciplinary Journal Of Tourism
Özgün Makale Uluslararası
-
Satış Yönetimi Sürecinde Motivasyon Araçları ve Etki Düzeyleri Tıbbi Satış Temsilcileri Üzerinde Bir Araştırma
Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Mobil Viral Pazarlama
İnternet Uygulamalari Ve Yönetimi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Internet Based Supply Chain Management A pilot survey for Determining the Challenges in the Internet Based Textile Supply Chain
Pamukkale Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Supply Chain Based Conflict A Study From Textile Exporters Perspectives
Journal of Global Strategic Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Strategic Supplier Alliances in the Global Natural StoneSupply Chain
Strategic Supplier Alliances in the Global Natural StoneSupply Chain
Özgün Makale Uluslararası
-
E customer satisfaction in the e tailing industry An empirical survey for Turkish e customers
Ege Academic Review
Özgün Makale Uluslararası
-
Mobil Reklamlar ve Mobil Reklam Araçlarına Yönelik Tutumlar
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demoğrafik Değişkenler Arasındaki İlişkiye Tespite Yönelik Bir Araştırma
Tüketim ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Perakendecilik Sektöründe Teknolojik Değişim E Perakendecilik E Mağaza Bağlılığı ve E Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler
Süleyman Demirel Üniversitesi, İ.İ.B.F. Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Porter s Five Force Analysis For Natural Stone Industry and Competitive Strategies
Journal of Global Strategic Management
Özgün Makale Uluslararası
-
Consumers Attitudes towards Mobile Marketing and Mobile Commerce in Consumer Markets
Ege Akademik Bakış
Özgün Makale Uluslararası
-
Mobil Pazarlama Mobil Pazarlama Araçlarına Yönelik Tutumların Kullanıcı Mal ve Hizmet Boyutlarında Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Finans, Politik & Ekonomik Yorumlar
Özgün Makale Ulusal
-
Tekstil Sektöründeki Rekabetin Porter ın Beş Güç Analizi ile Değerlendirilmesi
Denizli Sanayi Odası Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Gayrimenkul Pazarlama Konut Amaçlı Gayrimenkul Seçimini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Pazarlama Dünyası
Özgün Makale Ulusal
-
Customized Products Integrating Relationship Marketing Agile Manufacturing and Supply Chain Management for Mass Customization
Ege Akademik Bakış
Özgün Makale Uluslararası
-
Attitudes towards mobile marketing tools A study of Turkish Consumers
Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing
Özgün Makale Uluslararası
-
GSM Sektöründe Müşteri Bağlılığı Pamukkale Üniversitesi Öğrencilerinin GSM Operatörlerine Bağlılıkları ve Bağlılıklarını Etkileyen Faktörler
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İ.İ.B.F. Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
E Mağazalardan Alış Verişlerde E Müşteri Tutumları ve E Müşteri Memnuniyetini Etkileyen Faktörler
Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
İnternet Tabanlı Tedarik Zinciri Yönetimi Denizli Tekstil İşletmelerinin İnternet Tabanlı Tedarik Zinciri Yönetiminden Yararlanma Durumuna Yönelik Bir Araştırma
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Hizmet Sektöründe Müşteri Bağlılığının Önemi ve Müşteri Bağlılığının Sağlanmasında İlişki Pazarlamasının Rolü Banka İşletmelerinde Bir Uygulama
Selçuk Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Gayrimenkul Pazarlama: Denizli Şehir Merkezinde Konut Amaçlı Gayrimenkul Talebiyle İlgili Bir Araştırma
Denizli Ticaret Odası Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Quality Function Deployment in Effective Website Design An Application in E Store Design
İşletme Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
ULUSLARARASI PAZARLARDA RÜŞVET SORUNU: DENİZLİ’DE FAALİYET GÖSTEREN İŞLETMELERDE BİR ARAŞTIRMA.
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Değişim Yönlü Pazarlamadan İlişki Yönlü Pazarlamaya Geçiş
Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Makine ve Benzeri Maddi Duran Varlık Değişiminde Tüm Yönleriyle Maliyet Analizi ve Vergi Tasarrufu
Vergi Dünyası
Özgün Makale Ulusal
Bildiriler
-
Ambalaj Tasarımında Yenilik ve Yenilikçi Ambalaj Tasarımına Yönelik Tüketici Tutumu ve Satın Alma Niyetine Etkisi
XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Eğitim Kurumlarında Sosyal Medya Pazarlama Algısı: Denizli İlinde Bir Araştırma
XIII. IBANESS Congress Series on Economics, Business and Management
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Türk Medikal Turizm Sektörüne Porter’ın Beş Güç Analizi Işığında Küresel Ölçekte Bir Bakış
II. International Scientific and Vocational Studies Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Expectations From Personal mHealth Apps Through Kano’xxs Model
X. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
A Technology Acceptance Analysis for mHealth Apps: The Case of Turkey
X. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Endüstriyel Satın Alımlardaki Tedarikçi İlişkilerinde Güven ve Operasyonel İş Birliğinin Etkisi: Denizli Tekstil Firmalarında Bir Araştırma
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Endüstriyel Satın Alımlardaki Tedarikçi İlişkilerinde Güven ve Operasyonel İş Birliğinin Etkisi: Denizli Tekstil Firmalarında Bir Araştırma
VII. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Dijital Yerlilerin Sosyal Ağlardaki Akran İletişimi ve Tüketim Davranışları
VI. International Balkan and Near Eastern Social Sciences
Tam metin bildiri Uluslararası
-
From Mass to Personalized Mobile Marketing Strategies: The New Dimensions through Expert Systems
5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities
Özet bildiri Uluslararası
-
Dijital İletişimde Kuşaklar ve Kuşakların Dijital İletişim Unsurlarına Yönelik Tutumları
II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU
Özet bildiri Uluslararası
-
The Assessment of Website Design Quality inThermal Tourism Industry: The Comparative Studyfor Turkish and German Thermal Hotels
5th Mediterranean Interdisciplinary Forum on Social Sciences and Humanities, MIFS 2017, 18-19 May 2017, Barcelona Spain
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Bireysel Sorumluluk ve Sosyal Sorumluluk: Öğrencilerin Bireysel Sorumluluk Algılarının Sosyal Sorumluluk Kampanyalarına Yönelik Tutumlarına Etkisi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Duyusal Pazarlama ve Duyusal Etkileşimin Ürün Algılamalarına Etkisi Yumuşatıcı Ürününde Bir Araştırma
21.Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Sevimlilik Algısının Satın Alma Davranışlarına Etkisi Denizli de Bir Araştırma
21. Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Sosyal Medya Uygulamalarının Kullanım Sıklıklarına Göre Değişim Süreci Akademisyenler ve Öğrenciler Üzerine Karşılaştırmalı Bir Araştırma
21. Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Quality Function Deployment for Mobile Apps The Case of mHealth Apps Design
12th International Conference Of Business, Economics, Management, Information Technology and Social Science
Özet bildiri Uluslararası
-
Attitudes towards the Foreign Products from Animosity Boycott and Ethnocentrism Perspectives The Case of Turkish Students
4th Annual International Interdisciplinary Conference, AIIC 2016
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Drivers of Customer Satisfaction from the Mobile Commerce and Mobile Marketing The Case of Mobile Shopping Applications
INTERNATIONAL RESEARCH CONGRESS on SOCIAL SCIENCES
Tam metin bildiri Uluslararası
-
An Analysis of M Customer Satisfaction Drivers with Kano sModel
5th European Business Research Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İlçelerin Gelişmesinde Stratejik Planlamanın Önemi ve Kale Uygulamaları
Kaledavaz Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Kale İlçesinden Göç Eden Kişilerin Girişimcilik Özellikleri Denizli Örneği
Kaledavaz Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Perceptions of hotel top managers for opportunities and strategic collaboration with a foreign partner in tourism sector An applied research in Alanya destination
8th International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Impacts of E SCM on the E Tailing Industry An Analysis from Porter s Five Force Perspectives
8th International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Tourists Perception and Satisfaction of Shopping in Alanya Region A Comparative Analysis of Different Nationalities
7th International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Russian and German Tourist Potential and Satisfaction in Sustainable Competitive Advantage of Alanya Destination
6th International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Managing Supply Chain Based Conflict A Study from Textile Exporters Perspectives
6th International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Mobil Reklamcılığın Kavramsal Analizi ve Mobil Reklam Araçlarına Yönelik Tutumlarının Karşılaştırılmasına Yönelik Pilot Bir Araştırma
8. Anadolu İşletmecilik Kongresi
Özet bildiri Ulusal
-
İşletme Alanındaki Tutum Ölçekli Çalışmalarda Cevaplama Tarzı ile Demoğrafik Değişkenler Arasındaki İlişkiye Tespite Yönelik Bir Araştırma
14. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Attitudes Towards Strategic Supplier Alliances In The Natural Stone Supply Chain The Case Of Global Companies
5th International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Global Economic Crisis Management From Strategic Management and Marketing Perspectives The Case Of Textile Industry
5th International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Supply Chain Management in the Service and Tourism Industries A Comparative Pilot Research for Turkish Hotels
6th International Logistics and Supply Chain Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Internet Based Supply Chain Management A Study for Determining Troubles and Challenges in the Internet Based Textile Supply Chain In Denizli Turkey
The First International Symposium on Supply Chain Management
Tam metin bildiri Uluslararası
-
E Perakendecilik Sektöründe E Mağaza Bağlılığı E Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
12. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Information Technology Mobile Marketing and MobileCommerce in Consumer Markets
3rd International Conference on Business,Management and Economics
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Role of Internet Based Supply Chain Management on E Tailing Industry and E Customer Satisfaction Level From Cargo Carriers
5th International Logistics and Supply Chain Congress,
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Manager s Attitudes towards Strategic Supplier Alliances in Textile Supply Chain
5th International Logistics and Supply Chain Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Porter s Five Force Analysis For Natural Stone Industry and Competitive Strategies
3rd International Strategic Management Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Measuring E customer Satisfaction Level From E stores in Internet Marketing
Knowledge Economy and Management Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Buldan Markası Oluşturulmasında Halkla İlişkilerin Yeri ve Önemi
Buldan Sempozyumu
Tam metin bildiri Ulusal
-
Quality Function Deployment for Developing E supply Chain Software An Example for Textile Enterprises
4rd International Logistics and Supply Chain Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Supplier Relationship Management Customer Relationship Management in Supply Chain
4rd International Logistics and Supply Chain Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
The Role of Internet Based Supply Chain Management in Effective Mass Customization
3rd International Logistics and Supply Chain Congress
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Uluslararası Pazarlara Açılmada ve Avrupa Birliği ile Bütünleşme Sürecinde Stratejik İşbirliğinin Yeri ve Önemi Denizli Tekstil İşletmelerinde Bir Uygulama
9. Ulusal Pazarlama Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Strategic Supplier Alliances Strategic Alliances in Supply Chain Management
International Logistics Congress 2004
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Web Tasarımında Ergonomi ve Pazarlama Faaliyetleri İlişkisi Sanal Mağazalarda Bir Uygulama
9. Ulusal Ergonomi Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Tedarik Zinciri Yönetiminin Etkinliğinin Arttırılmasında İnternetin Rolü
International Logistics Congress 2003
Tam metin bildiri Uluslararası
-
KOBİ lerin Dışa Açılma Sürecinde İnternetin Rolü ve İhracat Pazarlaması Sürecinde Önemi
Krizden Çıkışta KOBİ’lerin Yeniden Yapılanması ve 2000’li Yıllarda Değişim Stratejileri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Yeni Teknolojilere Yönelik Değişim Yönetimi
Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Üretim İşletmelerinde Bölümler Arası Çatışma Üretim Pazarlama Bölümleri Arasındaki Çatışma Nedenleri ve Çözüm Önerileri
Yöneylem Araştırması Ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Tedarik Zinciri Yönetimi ve Ürün Kalitesinin Sürekliliğini Sağlamadaki Rolü
Yöneylem Araştırması ve Endüstri Mühendisliği XXI. Ulusal Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları
Gazi Kitabevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Denizli de Termal Sağlık Turizminin Dünü Bugünü ve Yarını Mevcut Durum Analizi ve Eylem Planı T C Denizli Valiliği Denizli
GEKA
Tümü Ulusal
-
İşletmelerde Stratejik Yönetim
Seçkin Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Hizmet Pazarlaması ve Hizmet Kalitesi
Asil Yayın Dağıtım
Bölüm(ler) Ulusal
-
Türkiye de Mermer Sektörünün Mevcut Durumu Sorun ve Öneriler
Asil Yayın Dağıtım
Bölüm(ler) Ulusal
-
Güncel Pazarlama Yaklaşımlarından Seçmeler
Detay Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Güncel Yönetim ve Organizasyon Yaklaşımları
Seçkin Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Denizli İmalat Sanayii nde Tedarik Üretim ve Pazarlama
Denizli Sanayi Odası
Tümü Ulusal
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Doğal Gaz Kullanım Potansiyeli Araştırması
Araştırmacı DİĞER
-
2 Denizli İmalat Sanayii Envanteri
Araştırmacı DİĞER
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
-
ERASMUS Akademik Bakanı Ödülü
Alanında yurtdışı kurum veya kuruluşlardan alınan ödül
Hizmet Ödülleri Avrupa Erasmus Koordinatörler Birliği (EAEC)
Tez Danışmanlığı
-
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMALARININ BİBLİYOMETRİK ANALİZ VE META SENTEZ YÖNTEMİ İLE İNCELENMESİ
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Ambalaj tasarımında yenilik ve ileri dönüşümlü ambalaj tasarımına yönelik tüketici tutumu ile satın alma niyeti ilişkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Duyusal pazarlamada görsel unsurların tüketicilerin organik ürün algısı ve tercihindeki rolü: Zeytinyağı ambalajı üzerine bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Yenlikçi tüketici davranışları: Türkiye ve Almanya'da elektrikli araçların kabulü üzerine karşılaştırmalı bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Tüketici davranışı açısından sevimlilik pazarlaması: Kişilik tipleri ve sevimli ürünlere yönelik tutum arasındaki ilişkinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Tüketici kuşak ve değerlerinin dijital pazarlama iletişimi üzerine etkileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü Genel İşletmecilik Ana Bilim Dalı
-
Sürdürülebilir pazarlamanın tüketici davranışları ve algılanan marka değeri üzerine etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Uluslararası termal sağlık turizmi potansiyelinin arttırılmasında stratejik pazarlama planlaması: Pamukkale Karahayıt termal turizm bölgesi için bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Sorumlu tüketim davranışı ve yeşil pazarlamanın yöneticilerin firma performans algısına etkisi
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Eğitim kurumlarında sosyal medya pazarlaması ve uygulamaları: Denizli'de eğitim veren kurumlarda bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Endüstriyel pazarlarda firma satın alma davranışları: Denizli tekstil sektöründe bir araştırma
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Denizli tekstil sektöründe ihracat teşviklerinin pazarlama faaliyetlerine etkileri
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı
-
Sağlık hizmetleri pazarlamasında dış kaynak kullanımı ve sağlık işletmelerinde dış kaynak kullanımına yönelik bir uygulama
Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Ana Bilim Dalı