Prof. Dr.
SERKAN SEVİM
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ >> FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-8849-3959Eğitim Bilgileri
-
2002 - 2007 Doktora
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
2000 - 2002 Yüksek Lisans
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
-
1993 - 1997 Lisans
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
Fen Bilgisi Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2021 - PROFESÖR
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2015 - DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2008 - 2015 YARDIMCI DOÇENT
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2000 - 2007 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
1999 - 2000 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
1998 - 1999
MEB
Öğretmen
İdari Görevler
-
Bölüm Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Fakülte Kurulu Üyeliği
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Anabilim Dalı Başkanı
Yurt İçi
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
Evaluation of a STEM-Based Activity in a Science Course on STEM Attitudes
Turkish Journal of Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Solar System and Beyond Unit Achievement Test: Validity And Reliability Study
Turkish Journal of Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effect Of The Course Material Prepared Based On The Argumentation On The Academic Success Of The Students.
Turkish Journal of Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effect of Nature Education Project on Students' Cultural Heritage Awareness and Attitudes
Turkish Journal of Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Fen Bilimleri Dersi 5. Sınıf “Işığın Yayılması” Ünitesine Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Caucasian Journal of Science
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effect of Argumentation-Based Learning Environments on Pre-service Science Teachers' Conceptual Understanding and Decision Making Styles
Higher Education Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
Öğretmen adaylarının sosyo-bilimsel konulardaki inançları: Nükleer enerji
ESTÜDAM Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The Change of Secondary School Students’ Environmental Consciousness, Attitude and Behaviors with Nature Education Project
HIGHER EDUCATION STUDIES
Özgün Makale Uluslararası
-
Analysis of The Effect of The Use of Science Journals on The Students' Academic Achievements
Turkish Journal of Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Etkileşimli Tahtaların Öğretime Entegrasyonu Konusunda Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi: Trabzon İli Örneği
e-international journal of educational research
Özgün Makale Uluslararası
-
Determining Teachers’ Opinions towards the Integration of Interactive Boards into Teaching: Trabzon Sample
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Comparison of the Conceptual Change of Analogies and Conceptual Change Texts in Eliminating Students’ Alternative Conceptions for Acids and Bases
Turkish Journal of Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Analysis of Pre Service Teachers Views Toward Models and Modelling in Science Education
Turkish Journal of Teacher Education
Özgün Makale Uluslararası
-
VEE DIAGRAM APPLICATION AT GENERAL BIOLOGY LABORATORY LONGITUDINAL EVALUATION OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ACHIEVEMENT ATTITUDES AND SELF EFFICACY BELIEFS AS
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Comparing Chemistry Student Teachers Conceptions Toward Ozone Layer Turkey and Germany Samples
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The Influence of History of Science Cases on Student Science Teachers Views of Nature of Science
Mediterranean Journal of Educational Research
Özgün Makale Ulusal
-
How to Teach Nature of Science for Student Science Teachers
TUJTED
Özgün Makale Uluslararası
-
Promoiıng Conceptual Change in Science Which is More Effective Conceptual Change Text Or Analogy
TUSED
Özgün Makale Uluslararası
-
Mikro Öğretim Uygulamasının Öğretmen Adayları Gözüyle Değerlendirilmesi
DİCLE ÜNİVERSİTESİ ZİYA GÖKALP EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Özgün Makale Ulusal
-
A Study Toward Teaching The Nature of Science to Preservice Teachers
TUSED
Özgün Makale Uluslararası
-
Portfolio Aplications in Science Teaching
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B
Özgün Makale Uluslararası
-
Web Tabanlı Öğretimin Fen Ve Teknoloji Dersi Üzerindeki Etkisi
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi BUEFAD
Özgün Makale Ulusal
-
Analysis of Turkish High School Chemistry Examınation Questions According to Bloom s Taxonomy
Chemistry Education: Research And Practice
Özgün Makale Uluslararası
-
Genel Kimya Laboratuar Uygulamalarının Öğrenci Ve Öğretim Elemanı Gözüyle Değerlendirilmesi
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
An Out-of-School Learning Activity: Visit to the Observatory
2nd International Congress on Informal Learning
Özet bildiri Uluslararası
-
lkemizde Kullanılan STEM Etkinliklerinin Farklı STEM Perspektifleri Açısından Değerlendirilmesi
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (FGMTEK 2019)
Özet bildiri Uluslararası
-
Gelecek Nesil Fen Standartlarına Göre Hazırlanmış Fen Bilimleri Dersi Etkinlik Örneği: Pervane
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresinde (ICES-UEBK- 2018)
Özet bildiri Uluslararası
-
Gelecek Nesiller Bilim Standartlarının Türkiye’deki Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına Yansımaları
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresinde (ICES-UEBK- 2018)
Özet bildiri Ulusal
-
Bağlam Temelli Yaklaşım Konusunda YürütülenTezlerin İncelenmesi: Doküman Analizi Çalışması
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Üstün Zekâlı ve Özel Yetenekli Öğrencilerin BiliminDoğası Algılarının ve Becerilerinin Araştırılmasınave Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Üstün Zekâlı ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilimin Doğası Algılarının ve Becerilerinin Araştırılmasına ve Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma: TUBİTAK 3001 Projesi
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Bağlam Temelli Yaklaşım Konusunda Yürütülen Tezlerin İncelenmesi: Doküman Analizi Çalışması
II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Bağlam Temelli Yaklaşım Konusunda Yürütülen Tezlerin İncelenmesi: Doküman Analizi Çalışması
2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Üstün Zekâlı ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Bilimin Doğası Algılarının ve Becerilerinin Araştırılmasına ve Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma: TUBİTAK 3001 Projesi
2nd International Symposium of Limitless Education And Research (ISLER 2018)
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Fen bilgisi öğretmenlerinin model kullanımı ve modelleme süreci konusundaki görüşlerinin değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Proje sürecinin fen bilgisi öğretmenlerinin model kullanımı ve modelleme süreci üzerindeki etkisinin değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Proje Sürecinin Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Model Kullanımı ve Modelleme Süreci Üzerindeki Etkisinin Değerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Model Kullanımı veModelleme Süreci Konusundaki GörüşlerininDeğerlendirilmesi
5. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Fen Günlüklerinin Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerine Etkisinin İncelenmesi
13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK eĞİTİMİ KONGRESİ
Özet bildiri Ulusal
-
-Fen Bilimleri Dersi 5.Sınıf “Işığın Yayılması” Ünitesine Yönelik Başarı TestiGeliştirme Çalışması
13. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ
Özet bildiri Ulusal
-
Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulardaki İnançları: Nükleer Enerji
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Farklı Öğrenim Seviyesindeki Öğrencilerin Işık Kavramı İle İlgili Bilgi Düzeylerinin Araştırılması
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Mikro Öğretim Ve Video-Örnek Olay Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Genel Ve Özel Alan Eğitimi Yeterliklerine Katkısı
IV. International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Fen Eğitiminde Kavramsal Değişimi Sağlamada Analoji Ve Kavramsal Değişim Metinlerinin Etkililiğinin Karşılaştırılması: Asit Baz Konusu Örneği
IV. International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ VE KARŞILAŞTIRILMASI
ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Tam metin bildiri Uluslararası
-
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ VE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDA ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRETMEN ADAYLARININ TEKNOLOJİYE YÖNELİK ALGILARININ BELİRLENMESİ VE KARŞILAŞTIRILMASI
V. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ
Özet bildiri Uluslararası
-
Developing and Analyzing of Distance Learning Infrastructure According to Adnan Menderes University 5 I Courses
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Integration of Science Education and Computational Thinking
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Asit ve Bazlar Konusunda Kavramsal Değişimi Sağlamada Analoji ve Kavramsal Değişim Metninin Karşılaştırılması
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi
Sözlü Bildiri Uluslararası
-
Okul Deneyimi I Etkinliklerinin Yeniden Düzenlenmesi Ve Etkililiği
V. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
-
Fen bilgisi öğrencilerinin bilgilerini günlük yaşamla ilişkilendirebilme seviyeleri
Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Maltepe Üniversitesi Eğitim Fak
Tam metin bildiri Ulusal
-
The Influence of History of Science Cases on Student Science Teachers Views of Nature of Science
GEC 2012
Özet bildiri Uluslararası
-
A Study Toward Teaching The Nature of Science to Preservice Teachers
6.th. ICE Samos
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Investigation of Science Students Learning Journals in Vee Diagram Based Biology Laboratory Activities
6.th. ICE Samos
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Vee Diyagramına Dayalı Genel Biyoloji Laboratuvarı II Uygulamaları Sürecinde Yazdıkları Öğrenme Günlüklerinin Değerlendirilmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi
Özet bildiri Ulusal
-
Ortaöğretim Öğrencilerinin Çevre ile İlgili Kavramlarının Karşılaştırılması Almanya ve Türkiye Örneği
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi
Özet bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Eğitimde Proje Tasarlama
Nobel Akademik Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitimde Proje Tasarlama
Nobel Akademik Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Bilimin Teknolojideki Uygulamaları
PEGEM
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Bilim Teknolojideki Uygulamaları
PEGEM AKADEMİ
Bölüm(ler) Ulusal
-
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri
Nobel Yayınevi
Bölüm(ler) Ulusal
-
OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri
Nobel Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-I
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Okul Duvarlarının Ötesine Öğrenme Yolculuğu (Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri)
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar I
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-1
Pegem Akademi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi
PEGEMA
Bölüm(ler) Ulusal
-
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi
Pegema
Bölüm(ler) Ulusal
-
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesinde Fen Eğitimi
Pegem Akademi Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
KİMYA Kavramlar Problemler
Nobel
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 STEM Tabanlı Probleme Dayalı Geliştirilen Dijital Etkinliklerin 5-6 Yaş Grubu Çocukların Yaratıcılık ve Eleştirel Düşünme Becerileri Gelişimi Üzerine Etkisi
Araştırmacı -Tübitak 1001
-
2 Genel Biyoloji Laboratuarı I II Derslerinde V Diyagramlarının Öğrenme Günlükleriyle Birlikte Uygulanması
Araştırmacı BAP
-
3 innovative school: teaching and learning digital "STEM" labs
Araştırmacı Avrupa Birliği
-
4 Fen Bilgisi Öğretmenliği Programı Lisans Öğrencileri Tübitak 2209-A Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Hazırlıyor
Uzman TÜBİTAK PROJESİ
-
5 Tübitak 2209-A Üniversite Öğrencileri Yurt İçi Araştırma Projeleri Hazırlık Çalıştayı 2
Uzman TÜBİTAK PROJESİ
-
6 Yatılı Bölge Ortaokulu Öğrencileri Okul Dışı Öğrenme Ortamlarında Fen Öğreniyor - 2
Uzman TÜBİTAK PROJESİ
-
7 Bilim Sanat Merkezlerindeki Ortaokul Öğrencileri Bilimin Doğasını Öğreniyor
Uzman TÜBİTAK PROJESİ
-
8 İmam-Hatip Ortaokulu Öğrencileri Doğada Bilimle Buluşuyor.
Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ
-
9 İmam Hatip Ortaokul Öğrencileri Doğada Bilimle Buluşuyor
Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ
-
10 İmam Hatip Ortaokul Öğrencileri Bilimsel Süreci Öğreniyor
Uzman TÜBİTAK PROJESİ
-
11 Öğretmenler Yaratıcı Modeller Tasarlıyor-II
TÜBİTAK PROJESİ
-
12 Yatılı Bölge Ortaokulu Öğrencileri Okul Dışı Ortamlarda Fen Öğreniyor
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
13 Fen Bilgisi Eğitimi Lisans Öğrencilerine Proje Danışmanlığı Eğitimi Çalıştayı 6
Proje Koordinatör Yrd. TÜBİTAK PROJESİ
-
14 Fen Bilgisi Eğitimi Lisans Öğrencilerine Proje Danışmanlığı Eğitimi Çalıştayı 5
Proje Koordinatör Yrd. TÜBİTAK PROJESİ
-
15 Fen Bilgisi Eğitimi Lisans Öğrencilerine Proje Danışmanlığı Eğitimi Çalıştayı 4
Proje Koordinatör Yrd. TÜBİTAK PROJESİ
-
16 Fen Bilimleri Öğretmenlerine Yönelik Argümantasyon Uygulamaları
Araştırmacı TÜBİTAK PROJESİ
-
17 Fen Bilgisi Eğitimi Lisans Öğrencilerine Proje Danışmanlığı Eğitimi Çalıştayı 3
Proje Koordinatör Yrd. TÜBİTAK PROJESİ
-
18 Fen Bilgisi Eğitimi Lisans Öğrencilerine Proje Danışmanlığı Eğitimi Çalıştayı 2
Proje Koordinatör Yrd. TÜBİTAK PROJESİ
-
19 Pro Fe n syonel Eğitimle Çevre ve Enerji
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
20 Mikro Öğretim ve Video Örnek Olay Etkinliklerinin Öğretmen Adaylarının Üst Biliş Farkındalık Düzeyine Etkisi İle Genel ve Özel Alan Eğitimi Yeterliklerine Katkısı
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
-
21 Bilimin Doğasını Öğretmen Adaylarına Öğretmeye Yönelik Bir çalışma
Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
Sanatsal Faaliyetler
-
Jüri Üyesi/Maarifet’xx2017 Yarışma Sergisi
YTÜ Eğitim Fakültesi A Blok Zemin Kat Sergi Alanı Davutpala Kampüsü/Esenler İSTANBUL
SERGİ Ulusal
-
Jüri Üyesi/Fen Öğretimi I Yarışma Sergisi
YTÜ Eğitim Fakültesi A Blok Zemin Kat Sergi Alanı Davutpala Kampüsü/Esenler İSTANBUL
SERGİ Ulusal
-
Jüri Üyesi/Fen Öğretimi I Yarışma Sergisi
YTÜ Eğitim Fakültesi A Blok Zemin Kat Sergi Alanı Davutpala Kampüsü/Esenler İSTANBUL
SERGİ Ulusal
-
Jüri Üyesi/Fen ve Teknoloji Öğretimi II Yarışma Sergisi
YTÜ Eğitim Fakültesi A Blok Zemin Kat Sergi Alanı Davutpala Kampüsü/Esenler İSTANBUL
SERGİ Ulusal
Ödüller
-
Bilimsel Yayın Projesi Ödülü
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
-
Sosyal Bilgiler Alanında Uluslararası Bilimsel Yayınları Özendirme Programı
TÜBA
Tez Danışmanlığı
-
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançları İle Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Ana Bilim Dalı
-
Farklı uzaktan eğitim uygulamalarının ortaokul öğrencilerinin akademik başarılarına ve tutumlarına etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Argümantasyon temelli sosyobilimsel konu öğretiminin 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarılarına, argümantasyon düzeylerine, karar verme becerilerine ve karar verme stillerine etkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Lise öğrencilerinin çoktan seçmeli test sorularını çözme biçimlerinin görsel analizi ve test performansı ile ilişkisi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Mikro öğretim ve video-örnek olay etkinliklerinin öğretmen adaylarının genel ve özel alan eğitimi yeterliklerine katkısı
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Bilim sanat merkezlerinde görev yapan öğretmenlerin bilim, teknoloji, mühendislik ve matematik eğitimi algıları
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Asitler ve bazlar konusunda öğrencilerde var olan alternatif kavramların giderilmesinde kullanılan analoji ve kavramsal değişim metinlerinin kavramsal değişimi sağlamada etkililiğinin karşılaştırılması
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
-
Bilimin doğasını öğretmen adaylarına öğretmeye yönelik bir çalışma
Fen Bilimleri Enstitüsü Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı