Arş. Gör.
İNCİ DEMİR
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ >> İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-7651-0280Eğitim Bilgileri
- 
                                    2021 -  Doktora
                                    
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
 - 
                                    2018 - 2021 Yüksek Lisans
                                    
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ
LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ
 - 
                                    2011 - 2016 Lisans
                                    
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
 
Araştırma Alanları
- 
                            
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İngiliz Dili Eğitimi
 
Mesleki Deneyim
- 
                            2021 -  ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
                            
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
 - 
                            2017 - 2021 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
                            
BEYKENT ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
 - 
                            2016 - 2017 OKUTMAN
                            
İSTANBUL AYDIN ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU
 
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
- 
                                            
                                                
                                                
App-Solutely Motivated! EFL Vocabulary Learning in the Digital Age: “Memrise” and Learner Motivation through the Lens of SLA Theories
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
 - 
                                            
                                                
                                                
INITIATION, RESPONSE AND FEEDBACK PATTERN IN CLASSROOM DISCOURSE ANALYSIS AT AN ENGLISH PREPARATORY PROGRAM: TURKEY CASE
International Journal of Language Academy
Özgün Makale Uluslararası
 
Bildiriler
- 
                                            
                                                
                                                
The use of discourse markers in EFL classroom discourse: A case study in Turkey
3rd International Philology Symposium
Özet bildiri Uluslararası
 - 
                                            
                                                
                                                
Early teacher identity of 1st and 4th grade ELT students : A quantitative study
XI International Eurasian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
 - 
                                            
                                                
                                                
A recently renowned pedagogy “Translanguaging”: Through the lens of Turkish ELT students
4th International Conference On Educational Technology And Online Learning
Özet bildiri Uluslararası
 - 
                                            
                                                
                                                
Perceptions of undergraduate students about having a native English speaker teacher(nest) and non-native English speaker teacher(non-nest)
1st International Elt, Efl & Ell Conference
Özet bildiri Uluslararası
 - 
                                            
                                                
                                                
A discourse analysis research: investigating initiation response and feedback pattern in a pre-intermediate class at an English Preparatory Program of a university in Turkey
The International Congress Of Educational Sciences And Linguists, Holland
Özet bildiri Uluslararası
 - 
                                            
                                                
                                                
An investigation into Turkish ELT students’ intercultural awareness.
International Education Congress 2022
Özet bildiri Uluslararası
 - 
                                            
                                                
                                                
The effects of the use of “Memrise” on EFL learners' vocabulary learning motivation
First International Language-For-All Conference
Özet bildiri Uluslararası
 
Kitap / Kitap Bölüm
- 
                                    
                                    
Günce Filoloji Çalışmaları II
Günce Yayınları
Bölüm(ler) Uluslararası
 - 
                                    
                                    
The effects of the use of games on speaking motivation in a foreign language context
İstanbul Medeniyet University Institute of Graduate Studies
Tümü Ulusal