Dr. Öğr. Üyesi
MEHMET UYGUN
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> SINIF EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-9693-8690Eğitim Bilgileri
-
2009 - 2012 Doktora
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
2005 - 2008 Yüksek Lisans
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
-
1999 - 2003 Lisans
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Eğitim Bilimleri Temel Alanı
İlk Okuma Yazma Eğitimi
Mesleki Deneyim
-
2020 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2013 - 2016 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.
-
2012 - 2013 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2009 - 2012 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
2005 - 2008 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
İdari Görevler
-
Bölüm Başkan Yardımcısı
Yurt İçi
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
CLASSROOM TEACHERS PERCEPTIONS OF OUT-OF-SCHOOL LEARNING ENVIRONMENTS
European Journal of Education Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effects Of Using Narrative And Informative Texts In Turkish Lessons On Writing Skills And Attitude To Tree And Environment
The Turkish Online Journal of Educational Technology
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimine Yönelik Öz Yeterlik Algıları ile Bilişötesi Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
The Effects of Self Regulated Strategy Development on Writing Expression Self Regulation of Writing and Writing Attitude Öz Düzenleme Stratejisi Gelişimi Öğretiminin Yazılı Anlatıma Yazmaya Yönelik Öz Düzenleme Becerisine ve Tutuma Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies
Özgün Makale Uluslararası
-
The Views of The Preschool and Primary School Teachers on Preparation Process of Emergent Literacy in Preschool Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Okul Öncesindeki Okuma Yazmaya Hazırlık Sürecine İlişkin Görüşleri
Journal of Theory and Practice in Education (Eğitimde Kuram ve Uygulama)
Özgün Makale Uluslararası
-
An Analysis of the Relationship Between Prospective Teachers Thinking Styles and Their Attitutes to Teaching According to Various Variables
International Electronic Journal of Elementary Education
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşleri
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Kelime Öğretiminde Karşılaştıkları Sorunlar ve Kullandıkları Yöntem Teknikler
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
Özgün Makale Uluslararası
-
Resimli Çocuk Kitaplarının Fiziksel İçerik ve Resimleme Özellikleri Açısından İncelenmesi
Milli Eğitim
Özgün Makale Uluslararası
-
İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerine Yönelik Çocuk Kitaplarının İçerik Resimleme ve Fiziksel Özellikleri Açısından İncelenmesi
Eğitim ve Bilim
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
TÜRKÇE DERSİNİN ÖĞRETİMİNE YÖNELİK KAYGI ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Özet bildiri Uluslararası
-
ZEKÂ OYUNLARININ İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUDUĞUNU ANLAMA VE YAZMA BECERİLERİNE ETKİSİ
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
Özet bildiri Uluslararası
-
The Effects Of Using Narrative And Informative Texts In Turkish Lessons On Writing Skills And Attitude To Tree And Environment
International Conference on New Horizons in Education
Tam metin bildiri Uluslararası
-
İlkokul Öğrencileri İçin Tavsiye Edilen 100 Temel Eserde Bulunan Dünya Edebiyatı Eserlerindeki Değer Tespiti
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
Özet bildiri Ulusal
-
Öğretmen Adaylaının Öğretmen Yetkinlikleri ile Öz Düzenleme Stratejileri ve Motivasyonel İnançlarının İncelenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Ulusal
-
The Effects of Self Regulated Strategy Development on Writing Expression and Self Regulation of Writing
International Conference on New Horizons in Education
Sözlü Bildiri Uluslararası
-
Preschool and Classroom Teachers Vieews on the Preparatory Activities for Literacy During Preschool
5th World Conference On Educational Sciences
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşleri
Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmenlerinin Türkçe Derslerinde Karşılaştıkları Sorunlara İlişkin Görüşleri
Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Beklentileri ve Kaygıları
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II
Tam metin bildiri Uluslararası
-
Kesirler Konusundaki Bir Bilgisayar Yazılımının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Proceedings of 9th International Educational Technology Conference
Tam metin bildiri Uluslararası
-
ADAY ÖĞRETMENLERİN SINIF İÇİ İSTENMEYEN DURUMLARA İLİŞKİN SORUN ÇÖZME BECERİLERİ
17. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi
Tam metin bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Eğitimde Ahlak ve Etik
Eğiten Kitap yayıncılık org
Bölüm(ler) Uluslararası
-
Eğitimde Ahlak ve Etik
Lisans Yayıncılık
Bölüm(ler) Uluslararası
-
KARAKTER, DEĞER VE AHLAK EĞİTİMİ
Nobel akademik yayıncılık eğitim danışmanlık
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
-
Sınıf öğretmenlerinin 21. yy becerilerine yönelik yeterlik algıları ile dijital okuryazarlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Eğitim Bilimleri Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı