Doç. Dr.

FATMA ÇOBANOĞLU

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> EĞİTİM YÖNETİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-3584-0814
Eğitim Bilgileri
  • 2003 - 2008 Doktora

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ

  • 1999 - 2003 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 1995 - 1999 Lisans

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Yönetimi

Mesleki Deneyim
  • 2020 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2009 - DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI

  • 2003 - 2009 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM BİLİMLERİ ANABİLİM DALI

  • 2000 - 2009 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

    SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI

İdari Görevler
  • 2024 -

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2018 -

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2016 - 2017

    Anabilim Dalı Başkanı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2009 - 2010

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2024ÇOBANOĞLU FATMA

    Sınıf Yönetimi

    Akademisyen Kitabevi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023ÇOBANOĞLU FATMA

    Eril Egemenlik Bağlamında Toplumsal Cinsiyet

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2022ÇOBANOĞLU FATMA

    EĞİTİME GİRİŞ

    LİSANS

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2022ÇOBANOĞLU FATMA

    EĞİTİM ÖRGÜTLERİ / YÖNETİCİLERİ İÇİN İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ

    EĞİTEN

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021ÇOBANOĞLU FATMA

    Eğitimde Örgütsel Davranış

    ANI YAYINCILIK

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021ÇOBANOĞLU FATMA

    Eğitim Kurumlarında Sağlık Yönetimi

    NOBEL

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2020ORDU AYDAN,ÇOBANOĞLU FATMA

    LİDERLİK

    PEGEM

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019ÇOBANOĞLU FATMA

    Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

    Nobel

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019ŞENTÜRK İLKNUR,ÇOBANOĞLU FATMA

    Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi

    Nobel

    Bölüm(ler) Uluslararası

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 01.02.2016 - 29.03.2017Tamamlandı

    1 Çocuk Dostu Okul

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 01.01.2011 - 01.12.2012Tamamlandı

    2 meslek liselerinin sorunları ve çözüm önerileri

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 01.01.2010 - 31.12.2011Tamamlandı

    3 İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algıladıkları Örgütsel Destek

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 01.01.2006 - 31.12.2008Tamamlandı

    4 ilköğretim okullarında örgütsel kimlik ve örgütsel etkililik

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 02.01.2005 - 02.04.2007Tamamlandı

    5 İLKÖĞRETİMİN İLK YILLARINDA EĞİTİM DURUMLARININ BETİMLENMESİNE İLİŞKİN BİR ÇALIŞMA

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    Kariyer yönetimine ilişkin farklı ülkelerdeki modeller ve öğretmen görüşlerinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Devam Ediyor

    EĞİTİM ÖRGÜTLERİNDEKİ ÖĞRETMENLERİN MENTAL İYİ OLUŞ DÜZEYİ İLE İŞ YAŞAM KALİTESİ ARASINDAKİ İLİŞKİ

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Öğretmenlerin Mesleki Tükenmişlikleri ile Psikolojik Dayanıklılıkları Arasındaki İlişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Ortaöğretim kurumlarındaki öğretmenlerin öğrenen okul algı düzeyleri ile örgütsel mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul yöneticilerinin sergiledikleri takım liderliği davranışları ile öğretmenlerin iş doyumu ve iş yaşam dengesi arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul müdürlerinin çatışma yönetim stillerinin öğretmen motivasyonu açısından incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul yöneticilerinin yönetsel davranışları ile sanal kaytarma davranışları arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Bağımsız anaokullarının çocuk dostu okul özellikleri açısından değerlendirilmesi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Yöneticilerin öz yeterlik algıları ile liderlik stilleri arasındaki ilişki (Tatvan ilçesi örneği)

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algıladıkları örgütsel destek düzeyleri

    Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    İlköğretim okullarında çalışan öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme düzeyleri

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı