Öğr. Gör.
HASRET KÖKTEN
EĞİTİM FAKÜLTESİ >> TEMEL EĞİTİM >> SINIF EĞİTİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0001-5496-1980Eğitim Bilgileri
-
2014 - 2020 Doktora
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
-
2008 - 2013 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
-
2005 - 2006 Yüksek Lisans
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM FAKÜLTESİ
-
1999 - 2004 Lisans
MERSİN ÜNİVERSİTESİ
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ
Araştırma Alanları
-
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
Felsefe
Mesleki Deneyim
-
2020 - ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
-
2007 - 2019 ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Üniversite Dışı Deneyim
-
2005 - 2007
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
FELSEFE GRUBU ÖĞRETMENLİĞİ
İdari Görevler
Yayınlar ve Eserler
Makaleler
-
EĞİTİMDE DÜŞÜNME VE ANLAMA ÜZERİNE: H. ARENDT
Pamukkale University Journal of Social Sciences Institute
Özgün Makale Ulusal
-
Eğitimde Felsefi Sorgulama ve Çocuklar için Felsefe (P4C)
Kaygı Felsefe Dergisi
Özgün Makale Ulusal
-
Çocuklar için Felsefe (P4C) Eğitiminde Diyaloğun Önemİ
Beytulhikme An İnternational Journal of Philosophy
Özgün Makale Uluslararası
-
Covid-19 Sonrası Eğitimde Dijitalleşme
PAU HABER
Özgün Makale Ulusal
-
HERMENEUTIC PERSPECTIVESOF PRE-SERVICE SCIENCETEACHERS ABOUT SCIENCE
Journal of Baltic Science Education
Özgün Makale Uluslararası
Bildiriler
-
ÇOCUKLAR İÇİN FELSEFE (P4C) YAKLAŞIMININ 21.YÜZYIL BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
13th International Congress on New Trends in Education
Özet bildiri Uluslararası
-
H. Arendt Felsefesinde Yenilenme ve Eğitim İlşkisi
13. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YENİ YÖNELİMLER KONGRESİ
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitimde “Erdem Epistemolojisinin” Önemi Üzerine
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Neoliberal Düşüncede Önemli Bir Değer Olan “Adalet” Eğitimi
3. Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
EĞİTİM FELSEFESİNDE EPİSTEMOLOJİK TEMELLER ÜZERİNE
4. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim Tarihi Sempozyumu
Özet bildiri Uluslararası
-
Neoliberalizmin Eğitim Anlayışında Bireyin Eğitimi
4.Uluslararası Avrasya Spor Eğitim ve Toplum Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Eğitimde Felsefi Sorgulama: Sokratik Yöntem ve Diyalektik Düşünme İlişkisi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
Özet bildiri Uluslararası
-
Fen Öğretmen Adaylarının Hermeneutik Düşünceleri
UBEK-ICSE 2018
Özet bildiri Uluslararası
-
P. Feyerabend Felsefesinde Bilim Ve Eğitim İlişkisi
IV th İnternational Eurisian Educational Research Congress
Özet bildiri Uluslararası
-
Moderm ve Postmodern Bilim Anlayışının Kavramlarının Eğitim Boyutunda Karşılaştırılması
25. Ulusal eğitim bilimleri kongresi
Özet bildiri Ulusal
Kitap / Kitap Bölüm
-
Kuramdan Uygulamaya SINIF İÇİ UYGULAMALAR
Nobel Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
PAMUKKALE’DE FELSEFE Cumhuriyetin 100. Yılına Armağan
Nobel Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
TÜRKİYE'DE FELSEFENİN 100 YILLIK EĞİTİMİ
Nobel Yayınevi
Bölüm(ler) Uluslararası
-
NEOLİBERALİZMİN EĞİTİM FELSEFESİ
Nobel
Tümü Uluslararası
-
Türk Düşüncesi Yolunda Mehmet Akgün’e Armağan
Aktif Düşünce Yayıncılık
Bölüm(ler) Ulusal
-
Turkey at the Beginning of the 21 .st Century: New Perspectives
ST.KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS SAFIA- 2015
Bölüm(ler) Uluslararası
Projeler ve Patentler
Projeler
-
1 Öğretmenler için "Çocuklar İçin Felsefe (P4C)" Örnek Ders Uygulamaları - Denizli Plot Uygulaması
Yürütücü Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)
-
2 SEYR-İ BİLİM
Eğitmen TÜBİTAK PROJESİ
-
3 Düşleyerek , Düşünerek Öğrenme Yolculuğum: Çocuklar için Felsefe (P4C) Kampı 1
Yürütücü TÜBİTAK PROJESİ
-
4 NEOLİBERALİZMİN EĞİTİM FELSEFESİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
Araştırmacı ARAŞTIRMA PROJESİ