Doç. Dr.

AYDAN ORDU

EĞİTİM FAKÜLTESİ >> EĞİTİM BİLİMLERİ >> EĞİTİM YÖNETİMİ
YÖK AKADEMİK ORCID: 0000-0002-2068-7992
Eğitim Bilgileri
  • 2007 - 2011 Doktora

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2004 - 2006 Yüksek Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ

  • 2000 - 2004 Lisans

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

    EĞİTİM FAKÜLTESİ

Araştırma Alanları
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Eğitim Yönetimi

Mesleki Deneyim
  • 2022 - DOÇENT

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI

  • 2012 - 2022 DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI

  • 2004 - 2012 ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

    EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI

İdari Görevler
  • 2018 -

    Bölüm Başkan Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

  • 2017 - 2018

    Enstitü Müdür Yardımcısı

    Yurt İçi

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ

Yayınlar ve Eserler
Makaleler
Bildiriler
Kitap / Kitap Bölüm
  • 2023ORDU AYDAN

    Eril Egemenlik Bağlamında Toplumsal Cinsiyet

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2023GÜLMEZ DENİZ, ORDU AYDAN

    Eğitimde Araştırma Yöntemleri

    Nobel

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2022ORDU AYDAN

    Eğitim Örgütleri/ Yöneticileri İçin İnsan Kaynakları Yönetimi

    Eğiten Kitap

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2021ORDU AYDAN

    Eğitimde Örgütsel Davranış

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2020ORDU AYDAN,ÇOBANOĞLU FATMA

    LİDERLİK KURAM- ARAŞTIRMA- UYGULAMA

    Pegem Akademi

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2019URAS BAŞER MERAL,KURŞUNOĞLU AYDAN

    Eğitim Bilimine Giriş

    Anı Yayıncılık

    Bölüm(ler) Uluslararası

  • 2014ORDU AYDAN

    Eğitim Yönetimi

    Lisans Yayıncılık

    Bölüm(ler) Ulusal

Projeler ve Patentler
Projeler
  • 01.02.2016 - 29.03.2017Tamamlandı

    1 Çocuk Dostu Okul

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 01.09.2014 - 27.04.2016Tamamlandı

    2 Okullarda Farklılıklar ve Farklılıkların Yönetimi

    Yürütücü Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

  • 06.04.2010 - 14.11.2011Tamamlandı

    3 İlköğretim Okullarında Örgütsel Yapı ile Örgüt Sağlığı Arasındaki İlişkiler

    Araştırmacı Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi

Sanatsal Faaliyetler
Ödüller
Tez Danışmanlığı
  • Tamamlandı

    OKUL MÜDÜRLERİNİN GİRİŞİMCİ LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE ÖĞRETMENLERİN YENİLİKÇİ İŞ DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul yöneticilerinin iletişim becerilerine ilişkin öğretmen görüşleri: Bir karma yöntem araştırması

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Bağımsız anaokullarında farklılıklar ve farklılıkların yönetimi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Pozitif psikolojik sermaye ile örgütsel özdeşleşme arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul yöneticilerinin psikolojik güçlendirme davranışları ile öğretmenlerin iş doyumu arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul öncesi eğitim kurumu yöneticilerinin kullandıkları güç türleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Örgüt kültürü, psikolojik güçlendirme ve örgütsel bağlılık arasındaki ilişkiler

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Güç merkezi oluşturma oyunlarının örgütsel sessizlik ve örgütsel sosyalleşmeye etkisi

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı

  • Tamamlandı

    Okul yöneticilerinin toksik (zehirli) liderlik davranışları ile öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri arasındaki ilişki

    Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı